piątek, 5 sierpnia 2011

Kuferek - doda charakteru stylizacji.

Ostatnio będąc na zakupach zobaczyłam przepiękny kuferek, niestety wtedy poszukiwałam czegoś innego...
Pod koniec sierpnia zamierzam taki sobie sprawić, a teraz kilka propozycji :


Nie ma praktyczniejszego - ma rączki i pasek na ramię, dzięki czemu wszędzie można go zabrać. Można go nosić jako torebkę. Wykonana z dobrego i wytrzymałego materiału. Posiada kieszonki - na notebooka bądź kosmetyki. Jedynym minusem jest cena od 160 zł.
Co powiecie na taki ? Skórzany kufer ma krótkie rączki, intensywną koralową barwę i suwak dzielący komorę na dwie części. Myślę, że na jesień jest super, ale znowu ta cena...
416 zł na oasis-stores


Ten kuferek jest w 100% w moim stylu ! Przypomina kształtem lekarski kuferek. Torba wykonana jest z materiału imitującego skórę krokodyla. Jest bardzo duża i można włożyć tam praktycznie wszystko !
Nosimy albo w ręku, albo przewiązaną przez ramię.
I znowu ta cena 700 zł na lu-fashion

Domyślam się, że większość osób po prostu nie stać na takie 'luksusy' - tak samo jak mnie, więc przestańmy marzyć, tylko zacznijmy szukać podobnych wzorów za przyzwoite ceny :)

cena : 15 zł na szafa


Czarny z ćwiekami 70 zł na szafa

W modne wzory niecałe 45 zł szafa
cena 45zł na allegro
cena 27zł ! na allegro
 ATMOSPHERE cena 48zł na allegro
cena 40 zł na allegro

Oczywiście, że tańsze torebki nigdy nie będą takie same jak te z wyższej półki, ale przecież można je nosić :)

Kilka stylizacji z kuferkami :


Które wam się najbardziej podobają ? Ta jest moja faworytką !

W następnym wpisie kreacje typowo dziewczęce :)

2 komentarze:

  1. Ja mam karmelowa atmosphere i jestem zadowolona ;p Do wszystkiego mi pasuje

    OdpowiedzUsuń
  2. druga czerwona jest świetny mam podobną można zobaczyc w ostatniej notce u mnie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń